czwartek, 15 września 2016

POKAŻ SWOJE NATURALNE PIĘKNO // ANNABELLE MINERALS





Hej !
Dawno mnie tu nie było , ale wracam do Was dziś z kosmetykami mineralnymi ANNABELLE MINERALS. Dostałam propozycję od portalu ZBLOGOWANI.PL do wzięcia udziału w konkursie ''Pokaż swoje naturalne piękno '' . Oczywiście można ten tytuł rozumieć na wiele sposobów . Ja jednak postanowiłam wykonać dla Was dzienny , rozświetlony makijaż . Główną rolę w make up'ie odgrywają własnie kosmetyki mineralne ANNABELLE MINERALS , a mianowicie matujący puder oraz róż .

Zanim jednak przejdziemy do makijażu , chciałabym Wam opowiedzieć kilka słów o tych produktach oraz dlaczego się z nimi polubiłam .

Kosmetyki mineralne są wykonane z naturalnych składników (minerałów )  , które nie ulegają rozkładowi , tak więc nie mają określonego terminu ważności . Poza tym z racji swojego składu mogą używać ich wszyscy , nawet osoby z najbardziej wrażliwą cerą. Nie uczulają , nie powodują alergii , nie zatykają porów czyli jak sami widzicie fenomenalne kosmetyki .
Ja pokochałam je od pierwszego użycia , chociaż przed miałam chwilę zawahania. Sprawdzają się na mojej wrażliwej , suchej cerze idealnie. Puder ma krycie na tyle wystarczające , że zakamufluje nam każdą niedoskonałość , a róż nada naszej skórze promiennego wyglądu.

Warto spróbować mineralnych kosmetyków i myślę , że wiele z Was je pokocha tak jak ja :) !

A oto propozycja mojego makijażu , w którym pokazuję na swój sposób swoje naturalne piękno oraz w którym użyłam kosmetyków ANNABELLE MINERALS o których już wspominałam :) !
Rozświetlona , promienna cera to kocham najbardziej <3 !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz