czwartek, 13 sierpnia 2015

Hej wszystkim :) ! Po dłuższych przemyśleniach postanowiłam założyć bloga , ponieważ na fanpage nie miałam możliwości pokazywać Wam wszystkiego czego bym chciała.Na pewno najwięcej będzie pojawiać się wpisów kosmetycznych i makijażowych , ale będą też jakieś posty modowe czy lifestyl'owe. Postaram się zaglądać tu najczęściej jak tylko będę mogła. Mam nadzieję , że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie. Będzie mi miło jak będziecie mi pisać o czym chcielibyście poczytać .



Na koniec kilka słów o mnie .
Więc nazywam się Paula , z zawodu jestem kosmetologiem. Kocham wizaż i nie potrafię przejść obojętnie obok sklepu z kosmetykami ale też mam bzika na punkcie butów , torebek , ubrań czyli jak każda z nas :) ! Jestem szczęśliwą osobą , mam wspaniałych ludzi przy sobie. Biorę życie garściami i cieszę się każda chwilą :) !

Zapraszam na mojego facebook'a oraz Instagram'a linki znajdziecie po prawej stronie :) ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz