wtorek, 18 sierpnia 2015

MAKIJAŻ Z NUTĄ POMARAŃCZY

Cześć Wam :) Dziś przygotowałam dla Was  makijaż z nutą pomarańczy. Jeżeli jesteście ciekawe jakich produktów użyłam do wykonania makijażu , zapraszam.
Przepraszam najmocniej za jakość zdjęć , ale na razie wciąż jestem na wakacjach gdzie nie mam dobrego oświetlenia i zostałam sama z aparatem. Obiecuję , że od połowy września wszystko się poprawi :) 


Cały makijaż prezentuje się tak , niestety kolory na zdjęciach są lekko zgaszone. Połyskujący na pomarańczowo cień tworzy letni makijaż.


A teraz krok po kroku opiszę Wam jak wykonać makijaż :


Na całą powiekę nakładamy bazę pod cienie , ale może być też korektor pod oczy. Następnie całość matujemy jasnym cieniem. Zaznaczamy załamanie powieki oraz zewnętrzny kącik oka brązowym cieniem i wszystko dokładnie blendujemy. Do tego użyłam jednej z moich ulubionych paletek MySecret Natural Beauty-Romantic Date. Na kącik wewnętrzny oraz środek powieki nałożyłam pięknie połyskujący cień Kobo numer 205. Paletkę oraz pojedyńczy cień z Kobo znajdziecie w Drogerii Natura.


Eyelinerem w żelu lub jakim Wam najwygodniej malujemy kreskę, następnie tuszujemy rzęsy ( mój ulubieniec to tusz 3D z MySecret). Możemy przykleić , lecz nie koniecznie sztuczne rzęsy. Ja użyłam połówek z Zoeva , wyglądają bardzo naturalnie.Zaznaczmy brwi , ja używam od niedawna cienia z Kobo oraz korektor do brwi z Eveline Cosmetics.


Na twarz nałożyłam podkład Loreal Infallible numer 125. Jeden z ulubieńców , trwały , pięknie wygląda na skórze , pięknie kryje. Pod oczy korektor Maybelline -Affinitone (01).Całość utrwalam pudrem z Kobo Matt Powder (301). Twarz wykonturowałam bronzerem również z Kobo (311) , róż którego użyłam to Bourjois nr 34. Na szczyty kości policzkowych zdecydowany Must Have , czyli rozświetlacz MySecret -Princess Dream. Uwielbiam go !! Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć jak pięknie wygląda na skórze. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz