czwartek, 21 stycznia 2016

CIEPŁA KURTKA I KALOSZE ZIMĄ


Hej kochani ! W ten mroźny , biały czwartek przychodzę do Was z kolejnym postem. Tym razem w roli głównej ciepła kurtka , która posiada obszycie z jenota. Nie sądziłam , że kurtka może być aż tak ciepła i z nią zima mi nie straszna . Większości z Was może wydawać się dziwne , że na nogach mam kalosze .. Ja je tak bardzo lubię , że czasami sięgam po nie również zimą .Ciepłe wkładki do środka , grube skarpety i z butów przeciwdeszczowych mamy również buty zimowe . Złoty zamek z tyłu dodaje im uroku. Czarne rurki,biała bluzka,delikatny naszyjnik i jedna z moich ulubionych torebek - czyli to w czym czuje się najlepiej ! Te kolory to zdecydowanie moje kolory :) .

*Kurtka - DIVA KLIK
*Bluzka - SALSA KLIK
*Spodnie- BERSHKA 
*Buty - ELILU KLIK
*Torba - H&M
*Naszyjnik - CROPP KLIK
*Okulary - FOREVER21

Zapraszam do obserwowania na INSTAGRAM'ie FOLLOW
FACEBOOK'u LIKE




1 komentarz:

  1. Świetna kurtka ! :)) Pozdrawiam Marta . Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń