niedziela, 17 stycznia 2016

NIEDZIELNY LOOK



Hej kochani !
Piękna ,mroźna niedziela,pruszący śnieg to idealny moment na zrobienie zdjęć. Tak więc dziś przygotowałam dla Was niedzielny look,czyli coś w wersji eleganckiej.Zamszową spódniczkę połączyłam z koszulą w kratę , ciepłymi rajstopami oraz czarnymi klasycznymi kozakami. Nie ukrywam , że kozaki nie należą do moich ulubionych butów,ale do spódnicy lub sukienki lubię je założyć.Mam nadzieję , że takie połączenie Wam się podoba.A Wy lubicie w niedziele wskoczyć w spódniczkę :) !?












 *Koszula - MOHITO
*Spódniczka- NO NAME 
*Kozaki - VENEZIA LINK
*Torebka- SINSAY
*Okulary - RESERVED 
*Kurtka - NO NAME 
*Bransoletka - PANDORA

ZAPRASZAM NA INSTAGRAM : KLIK
FACBOOK :KLIK

4 komentarze:

  1. Jak najbardziej jestem za spódniczką w niedzielę jak i pozostałe dni ☺ świetny look Paula ☺👌👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pozostałe dni wolę dresy lub jeansy , ale w niedzielę spódniczka jak najbardziej :) !
      Dziękuje bardzo i pozdrawiam :) !

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. W kozakach i spódniczce wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń