wtorek, 22 grudnia 2015

PIERWSZE KOTY ZA PŁOTY , CZYLI DWIE PIERWSZE STYLIZACJE ŚWIĄTECZNE

Hej !
W ten gorący , przedświąteczny okres znalazłam chwilę żeby pokazać Wam dwie pierwsze stylizacje świąteczne , który wybrałam ze swojej szafy. Starałam się wybrać klasyki , które myślę każda z nas ma w swojej szafie. Dla osób które lubią szaleć z kolorem , moje stylizację mogą wydawać się nudne.. ale kto mnie zna ten wie , że największą cześć mojej garderoby stanowi czerń , biel i szarość :) .Proszę Was o wyrozumiałość , ale dopiero zaczynam swoją przygodę , więc nie wszystko od razu jest tak jakbym chciała.Obiecuję , że z wpisu na wpis będę starała się być tylko lepsza ! Ciężko mi pozować przed obiektywem w całości, bo zazwyczaj moje zdjęcia ograniczały się tylko do pokazania makijażu. Oceńcie same jak Wam się podoba pierwszy post w takiej odsłonie :) 


Stylizacja 1 :

 Wybrałam kombinezon w kolorze czarnym , do tego skórzana ramoneska , masywny naszyjnik , czarne klasyczne szpilki oraz dla ożywienia całości kopertówkę z kolorze morskim . Połączenie wygody z elegancją :) 


 Na ustach : Anastasia Beverly Hills Sugar Plum 


Kombinezon : Sinsay
Ramoneska : ZARA
Kopertówka : MOHITO
Szpilki : Second-hand 


Naszyjnik : HOUSE


Stylizacja 2 :

Myślę , że czarną rozkloszowaną spódniczkę czy też ołówkową posiada każda z nas. Do tego jeansowa koszula , szpilki w kolorze NUDE , naszyjnik który jeszcze bardziej doda nam elegancji ! A żeby nie było smutno kolorowa kopertówka :) !


Koszula : H&M
Spódnica : CROPP
Naszyjnik : Avon 
Na ustach : Rimmel - Red Alert (900)


Kopertówka : H&M


Szpilki : dawno je kupowałam , ale chyba Stylowe buty


Wy już macie swoją świąteczną stylizacje ? Jeżeli tak napiszcie w komentarzach na co stawiacie w tym roku :) 

Przypominam również , że częściej możecie mnie spotkać na Facebook'u lub Instagramie. Tam zdecydowanie częściej dodaje zdjęcia . Po prawej stronie na górze znajdziecie linki :) ! 
Zapraszam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz