czwartek, 24 grudnia 2015

ŻYCZENIE ŚWIĄTECZNE / DWIE OSTATNIE STYLIZACJE


Hej Wam wszystkim ! Ja w szybkiej przerwie , kiedy ciasto się piecze siadam i wrzucam dla Was dwie ostatnie stylizację świąteczne . Na pewno , jedną z nich  założę dziś na Wigilijną kolację . 
Zostańcie ze mną do końca , bo chciałabym Wam wszystkim złożyć życzenia :) ! 


Stylizacja 3 (  dwie pierwsze znajdziecie wpis wcześniej )

Szara spódniczka , czarna bluzka z dekoltem na plecach , do tego naszyjnik w którym jestem zauroczona  (tutaj będzie pasował nam każdy naszyjnik ) i oczywiście czarne , klasyczne szpilki . 



Bluzka - BERSHKA




Spódniczka - RESERVED ( dział dziecięcy ) 
Szpilki - SECOND HAND 


 Naszyjnik - MOHITO




Stylizacja 4

Sukienkę w kolorze czarnym , czy każdym innym z dłuższym rękawem posiada chyba każda z nas w szafie . Ja swoją kupiłam całkiem przypadkowo w jakimś butiku w mieście. Dziewczęca sukienka w czarno-białą kratę , rozkloszowana u dołu , z rękawkiem 3/4 oraz ze złotymi guzikami. Myślę , że idealnie sprawdzi się na wiele innych okazji niż tylko na święta. Ja bardzo ją lubię i pewnie mój wybór dziś trafi własnie na nią:)! Oczywiście standardowo czarne szpileczki oraz torebka na długim pasku ze złotymi elementami . 




 Sukienka -No name
Bransoletka -PANDORA


Torebka - SINSAY
Szpilki - SECOND HAND


 Kolczyki-HOUSE


CZAS NA ŻYCZENIA :) !


Życzę Wam przede wszystkim abyście ten wspaniały czas spędzili w gronie najbliższych Wam osób , aby uśmiech gościł Wam na twarzy nie tylko dziś , ale przez wszystkie kolejne dni . Dużo zdrowia , bo gdy je mamy wszystko jesteśmy w stanie osiągnąć ! Spełnienia marzeń ! Pamiętajcie , że warto dążyć do ich spełnienia , każde marzenie jest na wyciągniecie ręki , wystarczy chcieć i się nie poddawać ! Samych prawdziwych ludzi wokół siebie .  Życzę Wam również aby każdy dzień był lepszy od poprzedniego . Cieszcie się każdą chwilą z bliskimi i doceniajcie ich ! Wesołych Świąt wszystkim ! 
Dziękuję , że jesteście <3 ! 

1 komentarz:

  1. Swietny post i wspanialy blog, na pewno zajrze tu jeszcze nie raz :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie gdy bedziesz miala chwilke wolnego czasu - nie naciskam :)

    www.delfinakubiaczyk.com :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń